17 July

 Of mice & men är så himla underbara, till och med när det bara är instrumentalt.
 
Nu blir det ett sånt där fint mitt i natten inlägg.
Klockan är egentligen alldeles för mycket för att jag ska vara vaken, men ändå så är jag det.
Jag älskar att vara vaken sent, det är så himla mysigt på något sätt.
Även fast det innebär att man sover bort halva dagen, vilket är mindre underbart.
 
Älskar sena nätter och tidiga morgonar. Bäst tiderna på dygnet.
 
Idag är det inte även vilken dag som helst, utan idag skulle mitt lilla hjärta fyllt 7 år.
Kanske blir en sväng upp till henne senare och tända ett ljus.
För varje dag som går så saknar jag dig bara mer och mer, kan inte fatta att det redan gått 4 månader sen sist.
Det gör så ont i hela mig. Trots att minnena får mig att le.
 
Saknar förövrigt bråvalla jättejättemycket.
Ser även framemot löning nästa vecka med. Så jag äntligen kan åka iväg och shoppa massa.
Det går så segt. Och jag vet inte om jag ser så mycket framemot gymnasiet trots allt.
Jag är så delad, vill det ena och det andra samtidigt.
Och till slut vill jag inget.
 
Alltså jag vet inte längre, och jag ska nog inte grubbla mer på det ikväll utan försöka gå och lägga mig istället.
Godnatt alla fina, eller tja, det flesta sover väl redan. Så det blir väl mer godnatt för min del, antar jag.
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback