30 January

Suttit och spelat gitarr de senaste två timmarna typ, hållt på med best of you hur länge som helst.
Så jävla grymt att jag halvt som halvt klara det, har lite kvar, men lyckas nog efter några dagar då jag tränat som fan.
Skulle städat asmycket idag, men har latat mig totalt och det enda jag hunnit med är att diska.
Så nu ska jag faktiskt ta tag i mitt rum o städa innan jag blir så lat att jag inte gör det alls till slut.

Just det, fick våran klasströja idag! Såhär ser den ut;

Och på baksidan;
Lite faggot med texten där fram och kronan men annars är den rätt snygg ändå tbh.
Dock ångrar jag mig lite att jag inte tog en marinblå hoddie, damn så snygg den var!
Aja, back to work, peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback