1 January


(Bilder från igår/inatt)
Firade nyår tillsammans med min bästa vän.
Vi hade det otroligt mysigt, julklappsbyte och fin musik. Massa snacks och bara pratade.
Pratade igenom massor av saker.
 
Och sedan gick vi ut i spöregnet till "stan" för och kolla på fyrverkerierna.
Jag fick några bilder, och dessa tre var väl bland det "bästa"
Så sämst med iphone kamera.
 
Anyway, slagga hemma hos pappa och idag har jag haft huvudvärk hela dagen.
Bara jobbigt och jag känner för att dö.
Vill bara ligga ner och skriva massa och äta något gott som vi inte har hemma och dö.
Ikväll ska jag försöka sova tidigt. Behöver verkligen sova ut och känner mig småsjuk.
Aja, hoppas nyår blev lyckat för er och att ni får ett fantastiskt år!
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback