1 February

Var på dåligt humör som fan imorse, dessutom la min dator av. Har dock inte kommit hem så vet inte om den funkar nu eller så.
Hoppas det bara var en tillfällig grej!
Men tur som fan blev dagen asbra i slut ändan.
 
Astråkig skoldag, gjorde matteprov och konstigt nog fick jag 17/20 känns asbra.
Visste inte ens att jag kunde det, plugga inte något eller så igår så är rätt glad att det gick så bra.
Efter skolan bestämde sig jag, hannah och simath för att ta en fika.
Vi satt och snacka hur länge som helst där och hade det asmysigt, min absoluta favorit tjejer!
 
Efter det gick jag hem till sim en stund, hade jättetrevligt och kul, imorgon ska vi ses på morgonen och dra till bra & begangat
Leta asmycket och fina böcker, vill så gärna fylla hylla efter hylla med fina bra böcker.
Längtar!
 
Har förövrigt precis käkat tacos o sånt. Sitter o chillar satan just nu ska nog spela sims lite.
Så länge sen, och så jävla kul är det.
Blir att slagga här i hallsberg hos pappa, så jag orkar upp imorn och blir närmare till sim!
Men nu ska jag spela, hare gött!
 
 
And they looked into each other’s eyes, afraid to ask the question that was on both their lips.
And then there was nothing to say, because everything was said,
written in the air that existed between their gaze.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback