Wish I were with you, I couldn't stay, Every direction, Leads me away.

 
 
Är det något band jag verkligen älskar av hela mitt hjärta så äre nog fan i mig detta.
Foo fighters måste ha de bästa och finaste låtarna någonsin.
Som beskriver ens känslor inifrån och ut. Beskriver verkligheten och  har alltid de bästa meningarna. 
Herregud vad jag är glad att musik finns, utan det vet jag inte vad jag skulle göra. 
 
Alldeles emotionell o vet inte alls vad jag ska ta mig till. Frusterad o allt. 
Ändå är jag rätt lugn o neutral. Jag vet inte alls vad det är med mig atm, haha. 
Det blir nog bättre med lite sömn. 
 
Ska förövrigt klara ut super mario galaxy imorn på Wii:et.
Så jävla kul det är, ska nog fan i mig ta o skaffa det själv om inget annat.. 
Wii alltså, kanske playstation med, verkar askul det också! 
Men nu ska jag snacka med lite kåmpizar o sedan försöka sova. Kanske blir att kolla nån serie innan dess med. 
 
Bestämt mig för att gå upp tidigare imorn än vad jag brukar orkar inte sova till 11-12 varje dag som jag gjort nu. 
Så dåligt av mig. 
Men ni får ha det gött fina människor, natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback