I feel like shit when you ignore me...

Har egentligen ingenting att skriva, lite update I guess bara.
Det känns som plugget går ganska bra, åtminstone helt okej iaf.
Men ja, det kunde ju ha gått bättre. Dock har jag fortfarande uppsatsen kvar som skulle varit inlämnad innan lovet och ta itu med, men ja.. det kommer när jag har den orken.

Sitter just nu hemma hos daddy, blir att slagga här inatt, längesen jag faktiskt var i hallsberg överhuvudtaget.
Eller ja, igår var jag hemma hos sim till 10 på kvällen eller något. Var inte hemma förens vid halv 11, duscha så fort jag kom hem och slagga sen, därför blev det ingen update igår.

Tycker denna bild passar så jävla bra in just nu, för det är exakt såhär jag känner:

En aning väldigt ledsen, besviken & frustrerad.
Helt ärligt så vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till ibland.
Ingenting känns speciellt tröstande längre, trots att jag försöker, jag verkligen försöker.
Jag vill få allting att fungera, men ändå känns det som att det inte räcker till, det duger inte.
Jag duger inte.

Så jag vet inte längre vad jag ska göra eller ens vad jag KAN göra.
Speciellt när du inte vill se mig, när du inte ens vill ge mig en chans.
Det suger, det gör det verkligen. Men jag antar att det bara är att bita ihop, försöka vara positiv och glad, kanske lyckas jag övertala mig själv att jag är det med. Tills jag verkligen blir det, på riktigt igen.

Kommentarer
Postat av: Izzi

Låtsas aldrig att du är glad om du inte är det. Var ledsen när du är ledsen, annars lagras eländet och växer.

<3

du vet att du kan prata med mig?

2012-03-07 @ 22:38:35
Postat av: din syster <3

JAG ÄLSKAR DIG, DU ÄR BÄST <3 <3 <3

2012-03-07 @ 23:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback