I was too weak to give in, too strong to lose.

Vaken än. Ligger i sängen och tänker.
Borde verkligen sova istället men kan inte. Har försöka de senaste 2 timmarna men det börjar kännas omöjligt nu.

Ändå är jag rätt trött, så förstår inte varför detta ska vara så otroligt svårt, åhh..
Exakt idag är det 4 dagar kvar till sommarlov. Jag hoppas det här lovet kommer bli de bästa på länge.

Jag har funderat rätt mycket ikväll och kommit fram till att jag måste göra det jag tänkt att göra.
Det är nu eller aldrig och jag har ändå inget att förlora. Rädd som fan..
Men jag känner mig lite peppad ändå, väldigt nervös och rädd men ändå peppad.
Får hoppas på det bästa. Jag ska klara det här, punkt.

Peppa sig själv är fan aldrig fel alltså hahaha!
Men jag måste verkligen försöka leta fram modet och greja det här. Och det ska jag.

Im scared as fuck but still ready for war. So nothing can stop me now.
Ska kriga vidare i mina drömmar nu. Det vill säga om det ens blir någon sömn för mig inatt, Uhh.. Godnatt!

 


Kommentarer
Postat av: Johannis

Josefin, du är fin.

Det kommer gå bra<3

Svar: Men det gick det inte..
Josefin Jonsson

2012-06-11 @ 20:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback