23:00 Saturday.

Typ inte varit hemma alls idag känns det som. Vaknade väldigt sent och drog mig vidare hem till daddy.
Skulle ta 6 bussen hem på kvällen, men fyfan var inte hemma förens halv 7, Aldrig varit med om någon segare buss jävel i hela mitt liv.
Åkte vidare till något myskoställe med mamsen när jag kom hem, sen åkte vi in till örebro.
Var så jädrans hungrig så vi körde in på subway en sväng!
Lycklig chey!
 
Kom nydligen hem för ca någon halvtimma bara, har jobbigt ont i huvudet och alla mina tänder i underkäken.
Sämst, vill bara bli av med min tandställning.
Tänkte även försöka gå och lägga mig tidigare ikväll, ska faktiskt stänga av datorn nu när jag skrivit klart detta inlägg, som jag typ gjort nu.
 
Aja, godnatten people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback