I've never heard silence quite so loud.

Precis kommit hem från världens längsta promenad över halva åsbro säkert med mami, haha!
Otroligt skönt vare och nu är jag riktigt hungrig.
Funderar på att kasta mig in i duschen och sen käka något.
Försöka sova lite eftersom det blir antagligen att åka buss imorn för min del, gött.

Något känns väldigt fel och jag orkar knappt tänka längre.
Jag vet inte riktigt vad det är. Kanske är det bara jag som känner såhär.
Jag antar nästan det. Jag är så trött, verkligen jättetrött på det mesta.
Att ständigt känna känslan av att man misslyckas gång på gång, det suger.

Förstår inte heller riktigt varför jag känner denna känsla.
Lol, palla mig själv ibland ;pPPppppPPp häng dig.
Okej nej, nu ska jag typ duscha. Mår kanske bättre imorn, förmodligen.
Förhoppningsvis. Åh vad jag vill att hela min värld ska vara perfekt igen och alltid vara det.

japp, det här är ett utav världens tråkigaste inlägg utan bilder och bara massa skittext, lev med det hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback