Friday.

Så var det äntligen helg, kändes som att det att det aldrig skulle bli det.
Allting känns så segt och meningslöst.
Sitter och lyssnar på YAMD, så galet nice, fick ner låten jag vill ha så glad!

Förutom att dagen varit seg och känts skitdålig så har jag tillbringat halva dagen hemma hos hannah,
vi hade jättemysigt! Baka kladdkaka & kika på en film!

Smeten, onomnom så jäkla god den var!

Hannah och smeten, hihi!

Tack för den mysiga dagen gumman!

Sen när jag kom hem till åsbro så såg jag att detta låg på mitt skrivbord!

Gissa om jag blev glad eller att det ligger en stämapparat och ett plektrum där!
Sen tog jag världens längsta dusch, tror seriöst jag duscha i minst en timma!
Otroligt skönt var det efter att ha sprungit coopertestet idag på idrotten.
Nu känner jag mig helt utmattad och förstörd en aning, ska strax gå och lägga mig så jag kan städa hela mitt rum imorn och kanske göra klart den jäkla deckaren som ska vara inlämnad på torsdag, är knappt klar med början ens, så jävla svårt, skit uppgifter.

Aja, Godnatt och Sov gott gullungar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback