♥ Dag 18 – Min önskelista.


Dags att fortsätta med listan känner jag, här kommer det saker jag vill ha hihi;

1. En bärbar dator, Vaio är så jävla snygga, onomnomnom!

2. En systemkamera skulle sitta fint eftersom min kamera är sönder hihi och canon är ju bäst så!


3. Iphone 3gs, så jävla snygg! Gillar faktiskt den hundra gånger mer än 4;an, tycker den är rätt ful.


4. Pengar, vem vill inte ha pengar liksom?


Vill ha massor med nya kläder med men orkar inte raffa åt alla kläder jag vill ha på en bild, skulle ta alldelse för lång tid, och sen finns det säkert massvis med mer grejer jag vill ha, bara att jag inte kommer på det nu!
tror det var allt, hihi bara två dagar kvar på listan sen så, jag börjar bli duktig heheh :D

Kommentarer
Postat av: malene

tack att du tycker det. fin blogg

2011-11-20 @ 13:28:14
URL: http://haugenmalene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback