Monday night.


Satt förväntatsfullt och väntade på att mina nudlar skulle börja koka, efter en kvart tyckte jag det var lite konstigt att ingenting hade hänt, så insåg jag att jag satt igång fel platta & väntat förgäves, så dumt av mig haha.
Sedan brände man sig på tungan tyckte nudlarna bara smaka vatten, tog en macka och smöret smakar kokos, wtf?
Så nu sitter jag här besviken på min äckliga maträtt jag försökte göra.
Trött men ändå så pass pigg att det inte är dags för sängen än.

Jag är confused.
Jag har verkligen tänkt så mycket idag, så jag känner mig verkligen superförvirrad i slutändan.
Jag känner mig nervös, lite excited men ändå trots det en aning glad.
Kanske kommer det gå bra nu, ja jag hoppas verkligen det kommer gå bra nu.

kanske är det ändå dags att borsta tänderna för att ta sig en blund, vecka systern klockan 6 imorn och sen sova bort resten av dagen typ!
Studiedagar is the shit, typ eller?


Kommentarer
Postat av: Kristin

Tack älskade syster! <3

2011-09-19 @ 00:44:10
URL: http://kristiniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback