brb


Rensar datorn, jepjep!
Nu ska massvis med fula jävla bilder bort och annat onödigt skit, så den kanske går fortare!
Ska nog små redigera några bilder sen bara för att ha någonting och göra med.
Leta lite snygg inredning till mitt rum och kolla efter andra saker jag vill ha.
Kanske ska fixa ihop en önskelista här med, hehe, galet nice!
Snart jul ju så, man kanske ska passa på.
yäääy, funderar på att ta bort den där listan jag inte är klar med heller, orkar inte ha massvis med kategorier heller..

Kanske ska fixa ny design och header med, om jag orkar vill och kan.
Fast jag gillar lite min space header, den är nice.
Fast... kanske ska göra en ny iaf, om jag vill som sagt och om jag orkar.
HEHE, ok heido.


gullig bild, ska rita en sån själv sen bara för att jag kan, ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback