Tuesday.

Tänkte inte göra något jättelångt inlägg, mest ett snabbt bara för att det inte ska kännas för dött på bloggen.
Igår var jag på M-berg med mamma & syrran, Köpte vita solbrillor, Vattenmelon parfym, Maybeline Eyeliner & Någon grej man har i håret från h&m. Sen fick jag även en ny svart pincett från lindex eftersom mamma använde min till att ta bort en fästing från våran hund, inte så mysigt att använda den något mer efter det asså.
Jäkla mycket rea inne i örebro vare, hann dock inte kolla på JC & Carlings som jag ville, men ska nog snart in till stan o kolla där istället, verkar som det är mycket mer rea där efter vad min syster kom hem med från en dag på stan!

Senare idag så gick jag och min syster till lindex, Köpte en ny bh till mig själv & ett par trosor till migsjälv, mamma & syrran. Bara för att det var någon ta tre betala för två grej, sen köpte vi även Päronsplit & Callippo, 20st glassar för 50:- Galet billigt, tänkte först köpa ben&jerry, fast sen när jag såg dom andra så kändes det fett ovärt!
Så nu sitter jag här rätt nöjd med mitt handlande och funderar på om jag ska käka tacos. Ehe, käkar hela tiden.
Kom på att jag även fått min efterlängtade choklad idag, onomnomnom. Är en väldigt glad chey just nu.
Men ja det var nog allt jag hade att skriva om, kanske gör ett sånt dära inlägg från listan lite senare också.
Om jag hinner & inte ska till åsbro snart, tror inte vi har något internet där just nu så att.
Men ni får ha det så gött alla läsare och grejer, caaaio!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback