Sunday.

Upptäckte precis att det var ett tag sen jag gjorde ett blogginlägg, ops.
Men orkar faktiskt inte bry mig om det just nu för jag är så jäkla GLAD!
Fixa för en stund sen så jag kan komma in på mitt youtube account, som jag inte kunnat logga in på på typ ett halv år, JAG ÄR RIKTIGT JÄVLA GLAD JUST NU SÅ ALLA VET, HIHI!
Skulle nästan kunna skrika ut det genom fönstret att jag är glad.
Förövrigt sitter man även och taggar för My life as liz, Bara en och en halv timma kvar!

Ja jo föresten, jag börjar faktiskt gilla åsbro! Igår fick vi en lapp i brevlådan om att alla hyresgäster skulle få en gratis resa till göteborg & fri entre till liseberg, sen får man även rabatt på sitt åkpass som man får köpa själv!
HUR UNDERBART ÄR INTE DET?! LISEBERG HERE I COME!
Fast det är ju den 13;e augusti men taggar ändå redan nu, hihi.
Skapa även en ny kategori på min blogg som heter "Music is the SHIT!" tänkte att där ska det komma upp massa låtar jag tipsar eller bara tycker är allmänt bra, bättre eller varför inte bäst?!

Nej men det var väl allt jag hade att blogga om. Tänkte förövrigt säga att Breathe Carolinas nya låt BLACKOUT är för jävla grym, den ska komma upp under detta inlägg. Kan dock inte se om det gjort för cp blogg.se som publicerar mina inlägg hundra år senare, skam på er! @:
Aja, nu ska jag hitta på någonting annat som att duscha, kolla på my life as liz & ta en promenad senare i åsbro.
Hare gött, pussN!


"All our memories playing in my head like a movie.
And the pictures are all I have left, the only consolation I have."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback