Tuesday.

Tänkte bara göra ett snabbt blogginlägg innan jag ska ta mig en stor funderare för att senare kunna somna med ett leende på läpparna, eller ja utan ett med kanske.
Dagen har varit seg, jag var inte i skolan, orka helt enkelt inte, ibland behöver man en paus från verkligheten och världen, idag vare en sån dag.
Men skolan kan ju inte påverkas pga det liksom, så ska ta mig dit imorn, japp så fåre nog allt ta och bli fastän jag inte vill egentligen.
Jag förstår mig inte på mig själv, jag kan seriöst känna mig så levande död.
Helt otroligt, eller något åt det hållet.


Sitter förövrigt och lyssnar på foo fighters som alltid lugnar ner mig, toppen.
Precis kommit in från att tagit en promenad med hunden som behövde rastas.
Det känns rätt bra egentligen, om man bortser från mina beslutångest osv.
Men det går bra, livet är vad man gör det till.
Och jag ska göra mitt liv asgrymt, såatteehhh...
lite förändring får det nog ändå ta att bli!

Ja, så får det nog vara.
För nu känner jag att det är dags att bli sig själv igen.



Fin bild osv, ne men hitta den på datorn härom dagen, hade glömt bort den totalt!
Rätt ny bild ändå, med mammas kamera som jag snodde när hon inte var hemma, hihi busigt.
Anyway, Godnatt alla söta människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback