IT'S FRIDAY FRIDAY.. GOTTA GET DOWN ON.. oh wait?




Kände för att ha en lite ovanlig rubrik, nice vaa? hehehehehe.
Okej haha nej kanske inte. Idag är jag faktiskt lite gladare än igår!
Det känns bra, det känns otroligt bra!

Imorn drar jag och Hannah med min syrra och min mamma till gbg.
Är så taggad, känns verkligen underbart!
Saknat den staden. Men senare idag blire att träffa simme en stund så ska hon och jag träffa hannah.
På kvällen så ska Hannah följa med mig hem hit för att senare gå upp klockan 6 på lördagsmorgonen
eftersom bussen går kvart i/över (nvm) 8 härifrån, kommer seriöst, dö.
Men det är värt det, tror jag!

Vet inte hur mycket jag kommer våga mig på på liseberg, vet inte ens om jag vågar sätta mig på balder igen bara för att känna på känslan, MEEN denna gång blire iaf kanonen, det är ett MÅSTE!
Kanske ska man sätta sig på Atmosfear också, bara för att jag är höjdrädd och kommer dö när jag sitter på den.
Men får väl tänka att man bara lever en gång så att säga och INTE kolla ner, då äre ju kört? hehe.

Aja, nu börjar klockan bli för mycket igen och jag som skulle lägga mig tidigt, skitsnack som vanligt.
Nu blire att borsta tänderna, röja i sängen för att sedan gå och lägga sig. Nattinatti.
Blev en stjärnbild bara för att det är natt och på natten finns det stjärnor, rätt logiskt va?! hihi.


Kommentarer
Postat av: Brownie *

Älsklar typ din blogg, du har så skön stil och du tar väldigt fina bilder :o

Puss&kraaam - Brownie *

2011-08-12 @ 02:17:26
URL: http://www.brownie.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback