23 September

Ångestångestångest, snälla dra åt helvete. 
Har fått nog av dig nu, lämna mig ifred. Låt mig må bra, låt mig vara glad. 
Vill inte behöva någon, vill klara mig själv.
Men just nu vill jag inte vara själv, vill ha mina vänner runt om mig hela tiden, tänka på annat, vara glad om det så bara är för stunden. 
Vill att tiden ska gå. Vill att allt ska vara bra. Saknar det som var. 
 
Ska försöka överleva morgondagen, stå ut till på onsdag. Vila ut, riktigt mycket då. 
Och ta tag i mig själv. 
Klarar jag morgondagen som är värsta veckodagen så klarar jag resten av veckan har jag bestämt mig. 
Det måste jag, och det ska jag. 
Eller ja, försöka i alla fall. 
 
Ännu ett inlägg utan bild. Orkar inte bry mig, känns bättre såhär.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback