29 May

Typ bloggar aldrig längre.
Uppdaterar inte min instagram lika mycket längre heller, och framförallt inte min facebook.

Allt är så segt nu för tiden.
Eftersom jag flyttat ifrån åsbro så har jag fortfarande inte fått hem något internet.
Allting går verkligen super segt.
Sista veckan man kan lämna in alla inlämningsuppgifter och göra prov.
 
Funderar väldigt starkt på om inte jag ska göra fördjupningsuppgiften i SO iaf.
Så jag kanske kanske kanske kan höja mitt betyg lite där. Ju mer poäng desto större chans att komma in på gymnasiet jag vill gå på, har jag ju.
 
Isf blir det nog min absolut sista uppgift jag har att göra inprincip.
Kommer inte hinna med så mycket mer.
Egentligen har jag två fysik prov jag borde göra, men jag tror jag slipper det i vilket fall så det är inte värt det.
Det enda riktigt assköna är att jag slapp göra ena SO nationella, så himla snällt, och det känns så himla bra.
Orkar ändå inte lägga tid på mer nationella. Eller skolan över huvudtaget.
 
Hur som helst, på måndag åker jag till Göteborg med klassen och blir borta där till tisdagen bara tror jag.
Ska försöka få med mig ett par skor till middagen och skolavslutningen.
Resten utav den veckan är vi lediga och veckan där på har vi prao i två dagar och sen typ bara 9-kamp o sånt där skit.
Sen är det bara avslutningsmiddagen på torsdagen och på fredagen slutar vi äntligen!
Känns så himla skönt, och jag hoppas hoppas hoppas på att jag kommer in på IT-gymnasiet.
 
Jag känner mig så taggad och glad när jag har sån här nedräkning.
Och det är bara 28 dagar kvar till bråvalla.
Hej super taggad chey.
 
Jag vill bara att den här sommaren ska bli bra, det har varit jobbigt så länge nu och jag vill bara ha en förändring.
Någonting bra, någonting positivt. Ge mig någonting jag behöver, snart. Innan jag går under.

Kommentarer
Postat av: Jojojojojojojo

Hej snygg José

Svar: DU
Josefin Jonsson

2013-05-29 @ 19:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback