Månadsfadder på WWF

En sånhär är min nu.
Någonstans i världen finns min egna fina tiger, som jag kommer skicka pengar till varje månad.
Känns så otroligt värt det.
 
Satt och skulle göra klart min sista uppsatsfråga och snart är jag äntligen klar. Känns så skönt.
Och i letan efter att hitta ett satans test man skulle göra på WWF's hemsida hitta jag det där om att bli fadder.
Satt o läste alla hoten mot djuren, och blev helt </3.
 
Så jag bestämde mig för att eftersom jag ändå bara har en massa onödiga pengar på min mobil varje månad som jag aldrig använder, kan det ju bli till någon nytta genom att bli en tigerfadder.
Så jag blev det.
 
Känns bra att vara en av de få som faktiskt inte vill blunda för världen längre och ignorerar alla de hemska saker som händer runt om.
Bara för att det inte händer just i sverige betyder det inte att det inte händer alls.
Jag vet iaf att jag gör någonting bra nu varje månad, gör det du med och bli månadsfadder på WWF
Såna underbara fina djur ska inte få behöva lida över människans idioti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback