Update. Kalas, besvikelse och örebro.

Hade kalas idag för min fina syster. Stort grattis till henne på sin 21-årsdag.
Trevligt och träffa både Andreas och Daniel. Lilla söta Alvin var med också. Pluttisen.
Är pretty sad över att de pengarna jag fick utav daniel tappa jag bort någonstans. Känns ju lagom kul.
Fan. Jag som var så pass i behov utav att ha pengar just nu. Jävla helvete.
Anyway går inte att göra någonting åt det nu.

Käkade kvällsmat på subway med mamma förut efter att ha skjusat hem daniel.
Trevligt som bara den och riktigt gott var det med.
Har faktiskt inte gjort så mycket mer. Tog det mesta lugnt efter springadet på att leta efter pengarna.
Hoppas verkligen jag har tur och hittar dom här hemma liggandes någonstans.
Usch, orkar inte sånt här. Fett trött så det blir nog borsta tänderna nu och sova.
Godnatt allihopa.

Blir en bild på min systeryster från kalaset. ♥

Trackback