No words.

Pissed.
Det är exakt vad jag är just nu, jävligt pissed faktiskt.
Har lust att bara ta mina grejer och springa till första bästa buss som kommer.
Antar dock att det inte går någon mer buss härifrån ikväll, så jag är fast i skiten.
Fyfan vad man skulle ha en moppe just i såna här lägen, hade varit så jävla gött så det finns inte.

Så otroligt trött på att säga samma saker om och om och om igen till någon som inte bryr sig ett skit.
Fyfan vad trött jag blir på sånt folk, ärligt talat. Speciellt när man måste stå ut med skiten. Varje dag.
Och när man försöker prata om det så är det som att prata med en femåring som börjar grina för att hon inte fick sitt godis från butiken. Löjligt.
Ibland börjar jag undra vemfan det är som är vuxen här? Jag är inte säker längre alltså.

Burn in hell, eller något. Idiot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback