An open mind leaves a chance for someone to drop a worthwhile thought in it.

Ligger i min säng i mörkret och lyssnar på åskan som bullrar utanför och regnet som träffar gång på gång fönstret.
Jag tycker allt detta är så otroligt mysigt och vädret är på topp annars med.
Jag älskar det här. Det är underbart.

Anyway, känner mig helt slut och ska nog ta en blund strax.
Gled igenom skoldagen utan större problem, om jag ska vara ärlig var den rätt bra.
Efter skolan umgicks jag med sim ett tag, hade så otroligt mysigt och askul med henne! Så jävla underbar vän.
Thanks for your existens. ❤

Efter det drog jag till pappa en stund, åkte vidare till marieberg med Kristin och Joel. Fick med mig en superfin baseball tröja jag velat ha sen förförra veckan & en awesome t-shirt/magtröja/w/e efter att ha gått både på marieberg och på stan i hundra år.

Imorn blir det fira min syster och kanske gå och kolla på handbolls cupen med sim i hallsberg. Yeah, vi är typ awesome och sånt. Men nu blir det nog att försöka sova innan jag dör, behöver verkligen sova ut idag känner jag, uhhh.. Godnatt gott folk!

Btw bild på tröjorna jag köpte;

~Åh jag har fortfarande hopp än, det kan inte vara slut nu, det kan inte vara det.
Det känns inte som det. Livet är trots allt inte så dåligt. Åtminstone inte så länge du ger mig en chans. Du är perfekt.
Och jag hoppas om du ser det här att du kommer förstå att det är du och alltid varit du. ~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback