Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Sitter just nu hemma hos daddy och käkar pizza, mums!
Lekte lite med camen med, tyckte det var lite kul sådär eller någonting, höhöhööhh.
Träffade Danne & Adam en stund idag med hade riktigt skoj faktiskt, riktigt härliga typer dom där två!
Väntar förövrigt på att mamma ska hämta upp mig så vi kan åka vidare till åsbro, blir nog att städa mitt rum när jag kommer hem alltså. Förjävligt såg det ut när jag lämna det iaf, det kan jag lätt säga. Uhh..
Allt jag hade att skriva faktiskt, vet inte om jag bloggar något mer ikväll, det återstår att se, hm. Caio.



Kommentarer
Postat av: Malin

Finaste!! ♥

2012-03-11 @ 22:29:11
URL: http://maleyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback