I'm not who I used to be.

Känner mig död. På riktigt alltså.
Känner mig en aning småkonstig. Har en askonstig känsla inom mig, vet inte vad som är fel.
Orkar inte känna såhär, men när man väl gör det, vad gör man då?
Själv har jag ingen aning, sova bort det skulle kanske vara något men det känns inte som det kommer funka.
Jag är skit pigg eftersom jag lyckades somna förut, har haft världens huvudvärk sen dess.

Åh, har världens ångest, jag orkar inte. Fattar inte vad det är som händer.
Någonting är så jävla fel, och jag hoppas mina känslor är fel.
Jag vill inte att det ska vara fel, jag vill inte känna att något är fel.
Jag hoppas allting är bättre imorn, efter att vaknat upp ur en förhoppningsvis skön sömn, Idk.
Hejdå.

Konstig, ful bild. Sorry for that. Hade tyvärr ingen annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback