Sometimes I wonder if love is worth fighting for, then I remember your face and I'm ready for war.


Precis kommit hem typ. Sitter och lyssnar på Eminem, göttans.
Åkte till nån secondhand butik med mamma direkt när jag kom hem efter skolan ungefär.
Hitta någon asfin ljusgrej till mitt rum så köpte den, åkte till donken efter det och feta ner mig.
Slutade med att vi åkte till askersund också, fick med mig en soffa, hylla och massa galgar!

Behöver såna, massvis med såna eftersom mina kläder typ aldrig tar slut.
Men nu har jag nästan för många galgar men snart är väl dom påfyllda med!
Åh taggar tills jag ska till örebro, ska även köpa hårfärg snart så jag kan färga utväxten.
Funderar på att bleka hela håret så det kanske blir lite ljusare denna gång, idunno får väl se!

Har inte så mycket mer att skriva faktiskt. Vill inte på tumblr men det är så segt, även fast mitt internet verkar snabbare nu, undra om det kanske är påfyllt? Man kan ju hoppas!
2 dagar kvar innan det är påsklov, känner faktiskt just nu att jag kan behöva lite lov.
Ska faktiskt ta och skriva lite på min fantasy nu så jag hinner lämna in den på fredag! Have fun ppl, caio!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback