Don't give up because you're losing.

You haven't lost..
 
Seg dag. har typ inte gjort ett piss idag, sov bort halva dagen, kände mig äcklig asfuck.
Så tog en dusch direkt när jag vaknade, städade rummet lite, eftersom det såg pretty förjävligt ut.
Finfint är det ju inte helt än, tillbringat den mesta delen vid datorn. Eller har bara tillbringat min tid idag vid datorn.
Socialt liv osv. Not.
 
Måste seriöst köpa en fläkt, fy i helvete vad varmt det ska vara ändå sitter jag bara i linne o shorts.
Inte ens mycket påklädd ju. Fattar inte varför det är så varmt!? Fucka livet lite mer.
 
På onsdag blir det iaf att träffa Fridolf och förmodligen sim, senare idag efter jag fått lite sömn blir det Hannah och imorn kanske det blir att träffa PJ.
Fett chill, har världens bästa vänner så man slösar ju knappast tid på att umgås med dom, det är en sak som är säker.
 
Så jävla bra det känns också när man fått upp kontakten med personer som stått en så otroligt nära förut.
Bland det bästa som finns, nu gäller det bara att inte vara en idiot och förlora den igen.
 
Förövrigt skulle jag kunna döda för att träffa en viss person just nu, så jävla mycket som jag saknar den.
Om man hade gjort något och tagit vara på chanser istället för att vara en idiot kanske det inte hade varit såhär.
Suck. Aja. Får försöka lösa det på ett eller annat sätt, men nu ska jag lägga mig i sängen och försöka slagga, Godnatt världen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback