Promise me, promise me you won't leave. Cause I'm drowning in a sea of fear.

Firat valborg med astrevligt folk! Har verkligen haft sjukt kul om jag ska vara ärlig!
Umgicks den mesta tiden med Sim, Hannah, Elin, Danne, Adam och Alexandra.
Träffa även Johanna, Maja, Frida och Evelina en stund.

Efter att ha suttit vid majbrasan tills den nästan slocknade bestämde sig jag, sim och hannah för att dra till centrum.
Där vi återigen stötte på danne och adam som stack ivägen efter halva majbrasan någongång, så vi drog till sim's tak och satt där ett tag o bara snackade, sjukt nice vare.
Verkligen chill som fan, kvällen kunde nästan inte varit bättre.
Stort tack till alla som var med och medverka, ni är galet bra mina vänner!

Nu blir det nog tha bed för mig, ska upp imorn och träffa hannis! Mys, hihi. Nattinatti!

And tonight I guess we'll meet in my sleep darling. Cause you're everything I could think about tonight.
Oh darling I just wanna see you now, so I hope we'll meet each other in my sleep, tonight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback