Thursday.


Renskrev precis klart det sista utav min deckare så jag ska bara lämna in den imorn så det är check!
Känns underbart att vara klar med skiten.
Fick precis ett samtal av sim att vi ska in till stan i örebro på lördag för att shoppa, det ska bli nice!
Käka ute ska vi göra med, onomnomnom hihi!

Dagen var rätt seg till en början, iaf i skolan.
Sen spendera jag den mesta tiden (hela dagen) hemma hos simme, det var fun.
Den bruden är så jäkla bra, får mig att bli så glad, thank you buddy.
You means a lot to me.

Funderar på om jag ska ta något att käka just nu, är lite hungrig för att sedan gå o lägga mig, ska lägga mig tidigt ikväll!
Till skillnad från igår då jag gick och la mig halv 2 för att jag inte kunde sova, typiskt haha.
Aja, trist snabbt inlägg, men har inte så mycket att blogga om just nu, ville bara ha lite update!
Hare, byeee.


Trackback