Friday, wieo..


Sitter och väntar på att det ska bli lördag någongång så livet kanske blir bättre såsmåningom.
Trött på seriöst ALLT.
Skulle helst vilja typ bara gräva min grav o dö lite sådär.
Vet inte vad jag vill längre, det enda jag vet helt säkert är att jag vill bort härifrån.
Innan jag blir helt galen och massmördar folk eller liknade.

Orkar egentligen inte skriva något typ, kanske ska gå o lägga mig med innan en annan blir förbannad på mig.
Som alla andra, tss typiskt.
Finner ingen mening med livet ibland alltså.
Usch orka vara så deppig o tråkig, känner mig värsta emo, men vet seriöst inte vad jag ska göra av mina känslor om jag inte skriver av mig på bloggen.

Vet inte vem jag ska vända mig till så jag antar att det är lika bra såhär, jag & bloggen alltså.
Nej jag orkar nog inte skriva mer deprimerade grejer, bli bara ännu mer konstig.
Lika bra att stänga ner allt skit nu och typ, försöka leva eller något.
Fortsätta att andas iaf eller nå, aja ska försöka kolla med min syster om hon kommer imorn och färgar mitt hår.
Så får jag väl åka tillbaka till åsbro o lösa mina jäkla problem där med, dels plugga som jag skulle gjort hela veckan, åh damn livet.

Hur som helst, hoppas eran kväll ser bättre ut än min, Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback