Världens bästa systers födelsedag. ♥

Idag äre ingen vanlig dag nej, för idag äre min systers födelsedag, så ett STORT grattis till henne på hennes 20års-dag.
Tycker faktiskt hon är värd ett eget inlägg på min blogg, eftersom hon är så jävla bäst.
Bättre syster kan man inte få, helt seriöst. Jag är så jävla glad att jag har dig sis.
Du är världsbäst, du har alltid funnits för mig, enda sen den dagen jag lärde mig gå.
Och du anar verkligen inte hur jävla glad jag över att jag har dig, jag kan inte beskriva med ord hur jävla bra du är.
Du är den enda jag verkligen sett upp till, den enda som har varit något extra större i mina ögon.
Jag älskar verkligen att se dig glad, det får mig att må bra också och när du inte är det så vill jag verkligen göra ALLT för att få dig må bra & bli glad igen, jag tycker inte om att se dig ledsen eller må dåligt.
Så därför önskar jag mer än allt annat att du ska bli frisk igen, Jag vet att du kommer bli det också.
Och jag vet även att du klarar dig igenom allt, vad det nu än är, så är du så jävla stark att du slår ner alla hinder & murar som kommer i din väg, det är just därför jag alltid sett upp till dig.
Så snälla, låt ingen få ner dig, aldrig för du är mycket starkare än vad du tror.
Med den här texten vill jag att du ska förstå hur mycket du betyder för mig.
Att jag är glad att du finns även fast du kan vara världens jobbigaste.
Att jag älskar dig oavsett vad som än händer. ♥


Hennes blogg; http://finest.se/kristinis ♥


Trackback