♥ Dag 7 – Detta ångrar jag.

Hm oj, det jag ångrar..
Tjaaa alltså jag ångrar väl rätt många saker, men det är ingen speciell sak jag kommer på just nu.
Vissa saker som jag ångrar är väl kanske att jag inte tar vara på mina chanser som jag får, eftersom jag är så jävla blyg. Gah jag verkligen avskyr det, att min jävla blyghet sätter så mycket stopp för mig ibland, jag önskar jag kunde vara lite såndära som jag kan vara några få gånger att jag skiter totalt i allt och alla och bara gör det jag känner för just då!
Så jag har faktiskt bestämt mig själv för att jag ska försöka bli sån hela tiden, en sån som skiter exakt i allt och alla och bara kör sina egna race osv. Det är väl det man kommer längre på? Eller?
Jag menar hur långt kommer man om man bara ska lyssna på allt som alla andra säger hela tiden, liksom det är inte dom som ska leva mitt liv utan jag. Det jag gör angår ingen annan och dom som trodde det kan dra åt helvete eller liknaden typ som att skaffa ett eget liv som dom kan bry sig om istället för att bry sig mer om mitt liv än vad jag gör själv, haha patetiskt.

Det jag ångrar också är väl kanske att jag kan säga så mycket saker jag verkligen inte menar ibland, vissa ord bara flyger ur min mun utan att jag tänker mig för, kan bli så många ord jag egentligen inte menar & som kanske sårar mina närmaste vilket är det sista jag vill. Detta kan väl hända mer när jag mår dåligt själv eller är förbannad. Så jag säger det nu, Förlåt till er alla som känner att jag kanske sagt något dumt & elakt mot er, för vad jag nu än sagt så har jag troligtvis inte menat ett skit! Ja jag vet jag kan verkligen vara en idiot osvosv.



En sak till jag ångrar nu är väl att jag klippte knasig lugg, jag verkligen avskyr den just nu, hoppas som fan att den hinner växa ut till skolavslutningen en aning till, annars är jag död, r.i.p jos. hehheheheh asstuuufft eller? nja nej, kanske inte alls. Men seriöst ångrar mig som fan att jag klippte sån skum snedlugg som skulle vara "taggig" eller ja hur man ska förklara, aja nu ska jag sluta klaga på luggen osv, caaaaio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback