Chillidillwill.


Trött.
Blev ingen sömn för mig fören vid 5 tiden och då när jag äntligen lyckades slumra till kommer min morsa in i mitt rum och väcker mig, RAGE var exakt vad jag fick.
DAMN, hatar att bli väckt när jag precis lyckats somna.

Varit i örebro hela dagen med min syrra och Joel.
Det var skoj faktiskt, ganska chill o sånt.
Sen åkte vi hem till daddy och fira honom och nu har vi äntligen kommit hem.

Så otroligt skönt, känner mig verkligen helt slut och ska därför lägga mig tidigare ikväll.
Eller?! Nej men ärligt talat ska gå o lägga mig när jag  känner för det.
Funderar sjukt starkt på att ta en dusch nu, skulle vara riktigt skönt.
Göra något o äta o sen lägga sig i sängen.
Känns som en bra idé, så vill ni mig något, finns jag på mobilen ok.

Orkar ändå inte sitta vid min assega dator heller, damn.
Inte ens kul när den är så otroligt seg.
Imorn äre nyår med, smått taggad, umgås med underbara ppl är aldrig illa. Love to you guys.

Men nu ska jag in i duschen, heido.

söt chey o sånt, hahahahhaha.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback