äpple & design!

Kände att det passa bra med ett inlägg just nu!
Sitter och lyssnar på you ate my dog medans jag käkar ett äpple, jättegott.. fast ne.
Ska faktiskt slänga det nu hihi.

Sitter förövrigt och letar ny bloggdesign, tycker det börjar bli dags!
Ska nog redigera lite bilder och fixa ihop en ny header med!
förresten har hannah gjort några headers till mig ifall det skulle skita sig med den jag tänkte göra
så kan jag ta någon av dom hon gjort till mig, jättesweet!
Här är några som hon gjort, vet inte vilken jag ska välja isånafall?;

Massa regnbågar?

Eller bara en?

Eller ingen alls?


Eller ska jag köra på en färgglad med stjärnor?


Eller inga stjärnor alls?


Aja, nu ska jag redigera lite bilder själv och kanske testa att göra en egen header får väl se hur det blir, ni får gärna komma med förslag om ni vill! Caaaio,

Kommentarer
Postat av: maleeeeeeyn

tycker du ska ha den med massa massa massa regnbågar! :D

2011-08-19 @ 00:15:12
Postat av: Lina

Färgglad med stjärnor! :D

2011-08-19 @ 00:25:31
URL: http://kentcelsius.blogg.se/
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej tänkte bara tipsa om att just nu pågår en dagens blogg tävling på min blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare/Dag http://www.domkallarmighannes.com/2011/08/dagens-blogg_19.html

Finns även andra tävlingar med fina priser så passa på att gå in och anmäla dig:)

Annars kanske vi kan göra ett bloglovinbyte?;)

2011-08-19 @ 22:55:30
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback