Kärlek är ett brev skickat tusen gånger

Vad jag bryr mig om nu, är att du kommer nära mig
även om det är försent att älska dig
Vad jag bryr mig om nu
är att från samma säng, lyssna till samma regn

Vad jag bryr mig om nu, är att få ut dig ur skallen
att aldrig ge hela hjärtat för kärlek igen
den tar slut från kyss till kyss

Vad jag bryr mig om nu, är att aldrig ge hjärtat rakt ut

Vad jag bryr mig om nu, är att du ligger vaken
i morgontimmen när regnet slår mot fönstret
och det låter som om det går på dig

Vad jag bryr mig om nu
är att du då ser det, hur smutsigt livet blivit

Och vad jag bryr mig om nu
är att se din blick så sårad
när alla löften klingar falskt,
nästa gång du lovar någon allt

Vad jag bryr mig om nu, är dina armar om mig
även om jag vet att jag måste glömma dig.

Vad jag bryr mig om är att se dig gråta,
för jag har gråtit,
och du ringde aldrig.

Vad jag bryr mig om är att du kallar på mig, 
även om jag inte kommer tillbaks till dig

Vad jag bryr mig om är att se som i slow-motion,
när du går sönder inuti,
så som jag gjorde nyss.

Vad jag bryr mig om är att du kallar på mig, även om jag inte kommer tillbaka till dig

Vad jag bryr mig om är att höra dig andas, veta att du är nära

Vad jag bryr mig om är att du kallar på mig, även om jag inte kommer tillbaks till dig.

Säg nånting, säg nånting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback