Klagoinlägg mitt i natten är helt okej ibland.

Kommit på ett bra bloggnamn jag vill ha! Vill bara göra en ny blogg nununu! 
Hade velat ha kvar en på blogg.se men avskyr skiten de kommit på med att ha reklamer precis ovanför eller på headern?! Och mitt i inläggen och skit? 
Skitfult! Verkligen!
 
Jag ville ju att min nya blogg skulle vara fin, inte full med massa skit reklam som inte går att få bort eller flytta på som blogg.se börjat med. Oerhört tröttsamt! 
Vet ej vilken annan bloggportal som är bra och utan massa äckliga reklamer som förstör ens blogg helt. 
 
Sett att många använder sig av nattstad och devote. Men vet inte. Nattstad har ju också massa trist reklam ovanför headern och skit. Devote lika så. 
Nej detta är sjuktligt tröttsamt. 
Bort med den fula reklamen och bli som vanligt igen Blogg.se. Ni gör mig galen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback