Spontant

Eftersom jag lyckas få hemmastudier under en månads tid känner jag mig så himla lättad! Ska verkligen jobba ikapp nu och bli klar med allt jag legat efter med i alla ämnen! (Iaf de jag kan göra) 

Sen inatt slog det mig! Jag kan ju åka till Stockholm över dagen för att bara ta det lugnt och leva och inte tänka på något speciellt! Så det gjorde jag närmare bestämt! Gick till station och köpte en sista minuten till stockholm och nu sitter jag här, påväg till huvudstaden, ensam. 

Känns underbart, ska ta vara på dagen med min kära Johanna! 
Känner att det kommer bli en lyckad dag idag, hihi! 
Bara 2 timmar kvar nu, sen äntligen!  

Kommentarer
Postat av: JOHANNA JOOOLO

Bäästa dagen någonsin

Svar: LÄTT! åhhh vi måste göra om det!
Josefin Jonsson

2014-02-08 @ 16:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback