Jag är ledsen att jag inte lät dig komma in.

Jag vill isolera mig från människor. 
Hålla mig nära ytterst få. 
Kanske egentligen bara dom kontaktbara. 
Inte dom som är så långt ifrån. 
 
Jag är så tacksam för all musik och tumblr just nu. 
Försvinner i en annan värld.
En tillfällig flykt.
Från vad vet jag egentligen inte, men något. Och det känns bra.  
 
Har så mycket att göra, har så mycket tid. 
Men varken ork eller lust. 
Känns som jag förlorar mig själv. 
Saknar mina vänner. 
Vill åka iväg.
Komma bort. 
 
Ge mig lov.
Låt mig få vara ledig. 
Vill upp till dalarna så himla mycket nu. 
Bara ta det lugnt, umgås med min syster och hennes kille. 
Saknar den fina miljön. 
Lugnet. 
 
Jag är inte ledsen. 
Och egentligen mår jag inte dåligt. 
Jag behöver bara en break. 
En paus. 
Bara få åka iväg. 
Och det hoppas jag på att jag får göra efter lite sömn. 
Godnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback