I poured everything I had into you and you were still empty

Illamående, ledsen och trött. 
Idag är inte min dag. Det är sällan det är det nuförtiden. 
Jag börjar bli så trött på allt, trött på att inte räcka till, att inte duga. 
Och jag fattar inte hur jag lyckas göra det så pass fel, varenda jävla gång. 

Vad är det för fel på dig Jossie ärligt talat? 
Varför är det så förbannat jävla svårt att lyckas? Varför kan du inte lyckas?
Varför är du så jävla hopplös, ful, tråkig och ointressant? 
 
Du borde vinna nobelpris i att vara världens mest dummaste och idiotiska människa i världshistorien någonsin. 

Färga även håret en nyans mörkare brun igår, så bjuder på en bild från imorse, lagom ful och sådär men det får man leva med ibland, peace!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback