6 October

Ångest. Igen. 
Känns som att jag har det hela tiden och det tär på mig. 
Har haft konstant ont i magen och övriga delar i överkroppen. Det gör ont. 
Och jag känner mig så ledsen och arg. Så jävla arg. 
 
Varför hör ingen av sig till mig? Varför saknar ingen mig? Varför bryr sig ingen? 
Vad är det för fel på mig? Varför duger jag inte? Varför pushar jag bara iväg folk ifrån mig? 
Varför är jag jag? Varför gör jag alltid fel? Varför orkar jag inte? Kan inte. Vill inte. Klarar inte. 
Vill bara ha någon vid min sida, höra att någon bryr sig om mig. Att någon saknar mig, tänker på mig. 
 
Hatar att vara ensam. Hatar att känna såhär. Hatar att det känns som alla mina vänner glömmer mig. 
Hatar att det bara är jag som måste höra av mig. Hatar att det bara är jag som bryr mig. Hatar skolan just nu. 
Hatar plugget. Stessen. Kraven. Hatar alltalltalltallt och alla. Men framförallt mig själv. Fan vad jag hatar mig själv.
 
Jag är så fylld med känslor och jag tror jag exploderar snart. 
Ett jävla vrak är vad jag är. 
Jag fixar ingenting längre. Inte ens att gå till skolan en hel vecka. 
Jag håller på och gå under, och ingen ser det. Ingen vet det. 
 
Och egentligen är det lika bra. För det är så jag vill ha det. 
Jag vill bara inte vara så jävla ensam. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback