3 October

Argargarg, så jävla arg är jag just nu. 
Vill bara seriöst slå sönder något och bara skrika ut min ilska. 
Vill be alla fara åt helvete och bara låta mig vara. 
Vill åka iväg ge mig av, slippa se folk. Slippa träffa människor. 
 
Idag är det verkligen inte min dag. Inte för att någon dag någonsin är det. Men ändå. 
Det var längesen jag var såhär arg, och just nu skiter jag fullständigt att försöka ens lugna ner mig. 
Livet gör mig så frustrerad och det förtjänar verkligen ett långfinger idag. 
Fuck you livet. Fuck you. 
I'm done. I had enough of you. Bara dra åt helvete nu och låt mig vara förfan. 
 
Patetiskt. 
Det är vad det är. 
Så jävla patetiskt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback