2 May

Ibland gäller det inte alltid att göra det man själv vill,
Utan vad som måste göras.
Även om det innebär att man själv kommer ta straffen för det,
Men så länge det innebär att andra blir glada, blir jag det med.
Någongång.
 

Valborg igår med mina fina. Älskar dom så himla mycket.
Känns så jobbigt att vi ska splittras och sånt snart, att vi faktiskt bara har ca 6 veckor kvar tillsammans.
Det var så fint och mysigt, och jag måste verkligen säga det..
att mina vänner är absolut de bästa som finns!
Fattar inte vad jag skulle göra eller ta mig till utan er.
 
Det känns som det händer mycket saker i mitt liv just nu, och jag orkar liksom inte riktigt med det.
Mitt huvud värker och jag känner mig konstant asledsen.
Vilket är asjobbigt.
Jag vet inte, jag bara finner ingen glädje i något längre.
Allting känns tragiskt och sorgligt och jag saknar något som jag inte ens vet vad.
 
Det verkar som att vi även flyttar tillbaka till hallsberg när som helst, vilket får mig att vilja spy upp allt jag känner ännu mer.
Men det finns inte mycket jag kan göra åt det.
Men som sagt, ibland får man offra sig själv för att göra andra lyckliga.
Och speciellt när det är någon jag verkligen tycker om.
 
Okej, saker är verkligen skit just nu och egentligen orkar jag inte med livet alls.
Jag varken vill eller orkar bry mig om saker, men det blir väl bättre..
Någongång hoppas jag.
Dock kommer jag inte längre känna någon speciellt "escape" om jag flyttar tillbaka.
Men snart börjar jag ju som sagt ändå i örebro, så det kanske blir bäst ändå.

Och dessutom är det inte långt kvar tills jag kan flytta hemifrån!
Det vill säga om jag får jobb.
Åh vad jag bara önskar livet kunde vända helt och bli till det bättre för en gångs skull,
känns som att allt är uruselt och kasst 24/7 och mitt liv bara följer processen nedåt istället för uppåt.
 
Tja jag vet inte.
Nu blev det ett aslångt inlägg. Men så får det bli ibland.
Fyfan vad jag saknar dig Jenna, jag vill bara att du ska komma hem och att allt ska bli som vanligt igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback