3 March

Sitter och pluggar engelska som en galning, seriöst.
Även fast det är pretty easy och jag egentligen kan det här blir jag asmindfuckad och dum i huvudet.
Tror det går rätt bra ändå imorn. Så ja.
 
Verkar även som om det blir All day-festivalen på fredag & lördag!
Asgött, är astaggad. Asmånga bra kommer och det är asbilligt typ bäst i hela världen liksom.
Så sugen på att gå på alla konserter och skit i världen.
Bråvalla i sommar, Bmth i maj och nu all day.
 
Vill bara gråta av glädje så bra livet är med musik.
Spelningar får mig på bra humör, och jag vill leva livet så mycket som det går.
Tänk när man blir äldre och kan åka utomlands för att gå på spelningar.
Kommer bli asgrymt.
 
Antar att livet är väl bara lite vad man gör det till.
Och det här ska bli lätt mitt bästa år.
peace!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback