27 March

Sitter här med världens huvudvärk och är superkissnödig.
Orkar inte ens ta mig till badrummet men om jag inte gör det inom kort spricker jag. Seriöst.
Idag har jag varit lite överallt känns det som, både i askersund, kumla och hallsberg.
Även fast jag inte var i hallsberg mer än fem minuter men ändå.
 
Känns som att det är ett jävla fläng på mig ibland.
Och ibland, inte alls.
 
Skulle egentligen åkt till Motala för att kolla väskor, men varken jag eller min moder kände att vi palla det när vi bara hade kommit till askersund.
Så vi köpte godis o åkte till kumla för att låna böcker.
Blivit så otroligt lässugen. Känns som att jag aldrig hinner att läsa när det är så mycket med skolan.
Ett ständigt körande med en. Det tar verkligen kål på mig.
Och ännu en gång känner jag mig osäker över mitt gymnasieval.
 
Anyway, vill slappna av så mycket jag kan under det här lovet.
Känns som det är en evighet kvar tills lovet är slut men ändå att jag behöver längre tid.
Och få vara ifred. Bara ta det lugnt och skita i alla måsten. Bara om det varar för någon dag mer.
 
Därför tänkte jag att jag lika gärna kunde ta mig den tiden och göra en utav det saker jag älskar mest av allt.
Läsa. Det är lätt en av det bästa escape;n känns verkligen underbart att kunna lyssna på bra bakgrundmusik och bara hoppa in i en annan värld.
Så jag låna dessa böcker;
har dock redan läst ut både Betong Fjäril Betong & Kurt Cobain finns inte mer.
Även fast min morsa låna den första boken till mig igår och de andra två idag.
Man kan ju lätt säga att mina hjärna är rätt utmattad efter all läsning.
 
Men ibland är det värt det.
Nu ska jag misshandla mitt ansikte och kissa. Det behövs verkligen.
peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback