25 march

Sitter just nu hemma hos mah daddy.
Mått illa lite till och från hela dagen. Hoppas det bara är en tillfällig grej och går över snart.
Orkar inte få magsjuka om det är det som håller på med tanke på att mamma kände sig dålig och hennes kille hade tydligen det iförrigår.
 
Får hoppas på det bästa och att det blir bättre imorn.
Anyway, tog mig tiden idag att nopra mina ögonbryn, så de fått en helt annorlunda form.
Har lite kvar, men det ser helt okej ut just nu ändå. Så får se om jag fixar till det imorn eller hur det blir.
Kan vara för att jag inte orka måla dom så supersnyggt idag heller.

Fick iaf världens ryck idag, blev så arg och ledsen på att jag aldrig får bort mina finnar så jag tog på mig ytterkläderna och tog en tur till apoteket.
Fick råd att sluta tvätta ansiktet med den tvålen jag använde, så jag köpte mig en ny speciell och ansiktsvatten.
Dessutom fick jag massa prover som tydligen ska vara super bra.
 
Så från och med idag ska jag brutal misshandla mitt ansikte med dessa produkter och hoppas på att finnjävlarna försvinner tills veckan är slut.
Vill få tillbaka min fina hy igen. Suck..
 
Dessutom fick jag ett sms att mitt Ginatricot paket hade kommit till åsbro!
Så tvingade pappa att skjutsa dit och och hämta ut det.
Så himla fina baseball tröjor, sitter helt perfekt och allt, tack älskade syster för dessa godingar!
 
Och nej det är inte 2st svartvita, den enda är svartvit och den andra är marinblå och vit!
Så jävla nöjd är jag och glad! Ser framemot tills mitt skal till mobilen och smink kommer från mac!
Så kul att ha en snäll syster som skämmer bort en.
 
Nu ska jag spela sims och vara badass resten av kvällen, peace out everybody!
 

Kommentarer
Postat av: johannajohannajohanna hej

Hahahah en av varje färg!<3

Svar: Hahhaha ja men typ, fast köpte inte alla hihi <3
Josefin Jonsson

2013-03-26 @ 09:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback