23 March

Uppe tidigt idag.
Känns jobbigt, vill inte ens gå upp men nu är det omöjligt att somna om när jag varit uppe i nästan 1 timma.
Borde egentligen fixa mig men det orkar jag inte just nu,
tänkte faktiskt spela lite sims bara för att.
 
Blir nog förmodligen att åka hem senare idag, till åsbro.
Vet inte alls vad jag ska göra med mitt lov och jag orkar inte bry mig så mycket just nu.
Jag ska bara försöka orka ha kvar hoppet som jag byggt upp inom mig de senaste 2-3 dagarna.
Och hålla fast vid det ända till Påsklovets slut, om inte längre.

Jag hoppas den här pausen ger mig vad jag behöver.
Och jag hoppas att efter den här pausen blir allt som jag vill att det ska vara.
Om inte under. Vilket jag inte alls tror men, man kan ju alltid hoppas.
Det är det enda man kan göra ibland.
 
Nu ska jag käka frulle och typ spela.
Peace!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback