21 March

Spelar jag ens någon roll för dig?
Jag känner mig så ledsen för att jag inte räcker till, att jag inte duger och inte hinner med.
Jag vill så gärna få allting att bli bra igen, få allt att fungera.

Men det känns som att vad jag än gör så blir det bara fel.
Jag orkar inte, jag fattar inte varför jag alltid gör fel, varför jag är fel.
Allt jag begär är att du ska tycka om mig, åtminstone lite tillbaka.
Att du vill slåss för mig och visa vad du känner.
 
Jag vet att livet inte är lätt och att saker går fel.
Jag ser att du inte är okej, och det är inte jag heller.
Jag vill bara få vara nära dig.
Och jag vill att du ska vilja vara nära mig.
 
Men det känns så värdelöst att jag fortfarande hoppas och ber,
fastän jag redan sagt åt migsjälv att sluta så många gånger förr.
Men jag vill inte ge upp dig helt nu. Aldrig någonsin.
och jag hoppas du inte gett upp mig, iaf inte än.
 
Och jag önskar allt var så mycket lättare.
Jag skulle så gärna bara vilja fråga dig. Men modet fastnar i halsen på mig.
Och jag blir som fast.
 

Kommentarer
Postat av: Izzi

Skriv detta till honom så kanske det är lättare för honom och förstå

Svar: Har inte det modet.
Josefin Jonsson

2013-03-22 @ 08:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback