18 March

Vill bara sitta och lyssna på bra musik hela kvällen, tänka, vara inne på tumblr och bara.. få ta det lugnt.
Men har fucking fysik i nationella imorn, kan ingenting alls om fysik så känner hur dåligt det kommer gå imorn.
Inte läste jag igenom fysikboken som jag tänkte. Så jag kanske skulle ha lite grepp om saker och ting.
Nejdå.

Istället sitter jag och är sjukt besviken.
Såg nämligen att Dead by april sparkat Jimmie Strimell och det är himla jävla asfel.
Blir så arg, dead by april kommer aldrig bli densamma utan Jimmie.
Och det fulaste är att dom ersätter honom bara och tänker fortfarande kalla sig för DBA.
Dessutom hänger ut honom inför hela världen och pratar om hans problem.
Inte okej säger jag.

Vill faktiskt inte kalla dom för Dead by april längre.
Sure, ett band består av fler personer än bara en, men det vore ju så jävla fel att spraka Dave Grohl från Foo Fighters eller Kellin Quinn från sleeping with sirens och bara ersätta personen och sen fortfarande kalla sig för samma namn.
Inte acceptabelt. Är så arg.

Jimmie har alltid varit och kommer alltid vara den största delen av Dead by april.
Utan honom, kommer inte det bandet existera så länge till kan jag lova.
Helt grymt vad de kommer tappa fans nu.

^ Det här är äkta Dead by april, inte med alla dessa jävla nya amatörer som kommit och gått i bandet.
Nu ska jag försöka på mig att läsa lite i fysikboken. Och fortsätta småklaga hela kvällen.
Tack för mig.
/ledsen och besviken chey.

Kommentarer
Postat av: Izzio

Ofta de kickade honom? Anledning? Jag hatar när band gör sådär!

Svar: Ja! Deras anledning var att han inte dök upp på spelningar och ska tydligen hållt på med knark eftersom dom är emot knark så ville dom inte ha kvar honom. Så arg, Det är ju Jimme som var hela jävla dead by april. Åh, kommer sluta lyssna på dom, tror knappast det kommer vara bra nu iaf. De kan ju åtminstone börjat om helt och avslutat det bandet.
Josefin Jonsson

2013-03-18 @ 22:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback