16 March

Precis fixat klart mig och rensat hela min gamla mobil.
Fixat klart min nya, och ska nog strax röra mig mot hallsberg.
Känns bra, och askul.
 
Behöver åka in till örebro, känner hur pank jag kommer bli inom en snar framtid.
Måste beställa Bmth biljetter, typ denna vecka som kommer.
Köpa nya hörlurar och värmeskydd. + andra hårprodukter.
Och försöka övertala mamsen att jag ska på bråvalla festivalen i minst två dagar!
Får hoppas på det bästa.
 
Idag måste jag göra klart So:n, och plugga Kemi & Fysik.
Känner hur dåligt allt kommer gå.
Kemi-förhör på måndag, nationella i fysik på tisdag.
Döda mig någon.
 
Tack på förhand. Peace out!
 

Kommentarer
Postat av: Johannanananana

Snygg som få

Svar: du kan vara!
Josefin Jonsson

2013-03-16 @ 17:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback