13 March

16år, finally.
Fira mig idag hemma hos bästa vän, med god tårta och massa mys.
Världens finaste och bästa som finns. Älskar henne så himla mycket.
 
Annars har min dag sugit rätt ashårt, ska strax åka hem till åsbro faktiskt.
Det vill säga när min jäkla mor orkar ta sig till hallsberg och hämta upp mig.
Så jag sitter hemma hos daddy just nu och väntar på att bli upphämtad.
 
Så jävla trött och orkar inte gå till skolan imorn, seriöst.
Vill bara ligga hemma och sova hela dagen. Fast det kan jag ju inte.
Dessutom har jag något jäkla läxförhör imorn. Pallar inte.
Kan inte någon bara skjuta mig i huvudet och låta mig dö för stunden?
 
Okej nu ska jag iaf lägga mig och dö någonstans tills jag kan dö på riktigt i min säng när jag kommer hem.
Sucks to be me right now.
Peace.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback